Nieuws

Junior Coördinator Beheer Dumain Malumba: “Bij de Cobraspen Groep wordt een ondernemende geest gewaardeerd”

Junior Coördinator Beheer Dumain Malumba: “Bij de Cobraspen Groep wordt een ondernemende geest gewaardeerd”

16.07.2018

Op zoek naar een nieuwe uitdaging? Bij de Cobraspen Groep zijn we momenteel op zoek naar een Service Coördinator om ons team te versterken. Hoe kun je nu beter inschatten of deze functie bij jou past, dan door kennis te maken met je nieuwe collega? Dumain Malumba is werkzaam op de afdeling Technisch Beheer van de Cobraspen Groep en vertelt je graag meer over het bedrijf en de openstaande vacature.
 
Dumain, vertel eens wat over jezelf.
“Ik ben Dumain Malumba, 24 lentes jong en ik werk sinds één jaar op de afdeling Technisch Beheer bij de Cobraspen Groep. Een logische stap na het afronden van mijn studie Bouwmanagement & Vastgoed. In mijn vrije tijd speel ik voetbal, ga ik graag een rondje hardlopen of stap ik op mijn mountainbike. Daarnaast krijg ik energie van vriendschappen én ondernemen. Bij de Cobraspen Groep wordt een ondernemende geest gewaardeerd. Ook is het team erg hecht. Het bedrijf past dan ook goed bij mij.”
 
Wat is jouw functie binnen de Cobraspen Groep?
“Ik ben Junior Coördinator Beheer. In mijn functie ben ik medeverantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van onze bijzondere vastgoedportefeuille. De Cobraspen Groep is al ruim 30 jaar dé specialist op het gebied van restauratie en herontwikkeling van monumenten in de regio Haarlem en Amsterdam. We geven cultureel en industrieel erfgoed een nieuw leven en waarborgen zo hun toekomst. Ik vind dat erg bijzonder, het is een eer om voor deze organisatie te werken. Elk gebouw is uniek en dit maakt dat geen dag hetzelfde is. Het ene moment buig ik mij over het ontwerp van een monumentaal tegelpad en het volgende moment denk ik mee over de herinrichting van een groot bedrijventerrein. Daarnaast heb ik veel contact met onze huurders en onderaannemers, inspecteer ik regelmatig onze panden en zet ik onderhoudswerkzaamheden uit. De werkzaamheden zijn dus heel divers.”
 
Er staat momenteel een vacature voor Service Coördinator op de afdeling Technisch Beheer uit. Hoe is deze vacature ontstaan?
“Wij zijn continue bezig met het optimaliseren van het serviceniveau van de afdeling Technisch Beheer. Dit willen wij bereiken door efficiëntere werkprocessen te realiseren en kennis en ervaring organisatie breed te delen. Daarom zijn wij op zoek naar een Service Coördinator om ons team te versterken. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het inplannen en aansturen van onze buitendienst medewerkers. Je bent dan ook het aanspreekpunt voor onze huurders (en dus ons visitekaartje). Jouw opdracht is de huurderstevredenheid te waarborgen. Voor deze functie is een flexibele instelling belangrijk. Ook moet je goed kunnen plannen en overzicht kunnen houden van alle lopende werkzaamheden.”
 
Hoe ziet het team eruit waarmee de toekomstige Service Coördinator gaat samenwerken?
“Ons team bestaat uit jonge, ondernemende types. Ieder heeft zijn eigen kwaliteiten, maar samenwerken is ook belangrijk. We hebben namelijk veel contact met de afdelingen Financiën, Bouw, Marketing en onze eigen (technische) servicedienst. Het leukste vind ik om gezamenlijk onze doelen te behalen. We werken allemaal hard, maar gezelligheid vinden wij ook belangrijk. Tijdens de vrijdagmiddagborrel hebben we de tijd gezellig bij te praten. We zijn ook op zoek naar iemand die wel houdt van een grapje. Humor vinden wij belangrijk.”
 
Deze vacature is inmiddels vervuld.